Τρόποι Καταβολής Διδάκτρων Σχολικού Έτους 2024-2025
Πληροφορίες στα ελληνικά
Σας ενημερώνουμε ότι οι οικονομικές υπηρεσίες του Κολλεγίου Ανατόλια (λογιστήριο, ταμείο) δεν θα λειτουργούν κατά το διάστημα 5-16 Αυγούστου 2024.
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον Υπολογιστή Διδάκτρων για την αναλυτική ενημέρωσή σας αναφορικά με τα δίδακτρα κάθε τάξης.
Χρονοδιάγραμμα πληρωμών
- Μάιος-Ιούνιος (με την αίτηση νέας εγγραφής / επανεγγραφής): ποσό 1.100€ (προκαταβολή – εγγύηση για την κατοχύρωση θέσης μη επιστρεφόμενη).
- Σεπτέμβριος (πρώτο δεκαπενθήμερο) :ποσό 3000€
- Ιανουάριος (πρώτο δεκαπενθήμερο): εξόφληση υπολοίπου
Τρόποι πληρωμών
1. Με χρήση κωδικού RF για όλες τις τράπεζες
O μοναδικός 25ψήφιος RF κωδικός πληρωμής ανά μαθητή/τρια αποστέλλεται με email κατά την περίοδο των εγγραφών / επανεγγραφών και παραμένει ίδιος για όλη τη διάρκεια φοίτησης του/της μαθητή/τριας σε μία βαθμίδα (Δημοτικό, Γυμνάσιο-Λύκειο, IB).
Να σημειωθεί ότι ο RF κωδικός πληρωμής ισχύει για πληρωμές διδάκτρων από το ακαδημαϊκό έτος 2024-25 και στο εξής.
Οδηγίες πληρωμής με προσωπικό κωδικό
2. Με κατάθεση στους παρακάτω διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς:
Τράπεζα | ΙΒΑΝ | SWIFT |
ALPHA BANK | GR51 0140 7140 7140 0200 2001 820 | CRBAGRAA |
EUROBANK | GR39 0260 3660 0009 4020 0549 072 | ERBKGRAA |
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ | GR63 0110 8950 0000 8952 9800 537 | ETHNGRAA |
PIRAEUS BANK | GR21 0171 7170 0067 1711 3024 678 | PIRBGRAA |
BENEFICIARY/ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΕΦΟΡΟΙ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΑ |
Στις καταθέσεις μέσω τράπεζας θα πρέπει απαραίτητα να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του μαθητή/τριας. Η επιβεβαίωση απαιτεί μία έως δύο εργάσιμες ημέρες. Το παραστατικό κατάθεσης θα πρέπει να φυλάσσεται ως αποδεικτικό στοιχείο της τραπεζικής μεταφοράς.
3. Με χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας
Οι πληρωμές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας πραγματοποιούνται στο τμήμα οικονομικών του δημοτικού κατόπιν ραντεβού από τις 8:00 έως τις 14:00.
4. Με καταβολή μετρητών
Πληρωμές έως 500€ μπορούν να πραγματοποιηθούν στο τμήμα οικονομικών του δημοτικού κατόπιν ραντεβού. Συναλλαγές άνω των 500€ πραγματοποιούνται υποχρεωτικά μέσω τράπεζας ή με χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας (Ν.3842/2010,παρ.3,άρθρο 20).
Σημειώσεις
- Για την παράλληλη φοίτηση δεύτερου/τρίτου παιδιού στις βασικές βαθμίδες εκπαίδευσης στον όμιλο «Ανατόλια» παρέχεται έκπτωση 5% και 40% αντίστοιχα .
- Για την πλήρη εξόφληση του συνολικού ποσού των διδάκτρων παρέχεται έκπτωση 4% έως και την 30η Αυγούστου 2024.
Η έκπτωση προεξόφλησης ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις πλήρους καταβολής των διδάκτρων και δεν συνδυάζεται με οποιαδήποτε άλλη μορφή υποτροφίας ή επιδότησης (πλην των τιμητικών υποτροφιών). - Οι αποδείξεις για τις πληρωμές των διδάκτρων αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλωθεί κατά την εγγραφή/επανεγγραφή του μαθητή/τριας.
- Στις περιπτώσεις εγγραφών/μετεγγραφών μαθητριών/μαθητών μεταξύ του Anatolia Elementary School ή Anatolia High School και του Pinewood American International School, τίθενται αυτόματα σε ισχύ οι αντίστοιχες πολιτικές πληρωμών και εκπτώσεων του κάθε Σχολείου.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα οικονομικών υπηρεσιών του Anatolia Εlementary School (τηλ. 2310 301 331).
Tuition Payment Information in English
Please be informed that the financial services of Anatolia College (accounting and cashier's office) will not be available during the period 5-16 August 2024.
You can use the Tuition Calculator for detailed information regarding tuition fees.
Payment schedule
- May-June (with the registration or re-enrollment application): €1,100 (deposit of the non-refundable guarantee or securing a place).
- September 15th : €3,000
- January 15th: Payment of remaining balance
Payment options
1. Using an RF payment code for all banks
The unique 25-digit RF payment code for each student is sent by email during the registration / re-enrollment period and remains the same for the entire duration of the student's studies in one division (Elementary School, Middle-High School, IB).
Please note that the RF method of payment can be used for academic year 2024-25 tuition fees payments and on.
2. By deposit to one of the following bank accounts:
Bank | ΙΒΑΝ | SWIFT |
ALPHA BANK | GR51 0140 7140 7140 0200 2001 820 | CRBAGRAA |
EUROBANK | GR39 0260 3660 0009 4020 0549 072 | ERBKGRAA |
NATIONAL BANK OF GREECE | GR63 0110 8950 0000 8952 9800 537 | ETHNGRAA |
PIRAEUS BANK | GR21 0171 7170 0067 1711 3024 678 | PIRBGRAA |
BENEFICIARY/ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: TRUSTEES OF ANATOLIA COLLEGE / ΕΦΟΡΟΙ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΑ |
Bank deposits must include the student's first and last name. Confirmation requires one to two business days. The deposit receipt should be kept as proof of the bank transfer.
3. By using a debit/credit card
Payments by debit or credit card are made at Anatolia Elementary cashier from 8:00 AM to 2:00 PM with an appointment.
4. With cash payment
Payments up to €500 can be made at Anatolia Elementary cashier with an appointment. Transactions over €500 must be made through a bank or by using a debit/credit card (Law 3842/2010, par. 3, article 20).
Notes
- A discount of 5% and 40% respectively is provided for the concurrent enrollment of a second/third child in the basic education levels of the "Anatolia" group.
- A 4% discount is provided for the full payment of the total tuition fees before August 30, 2024.
The prepayment discount applies only to cases of full payment of tuition fees and it cannot be combined with any other form of scholarship or grant. - Receipts for tuition payments are sent to the e-mail address provided during the student’s registration/re-enrollment.
- In the case of registrations/transfers of students between Anatolia Elementary School or Anatolia High School and Pinewood American International School, the respective payment and discount policies of each School automatically apply.
For any additional information or clarification, please contact the financial services department of Anatolia Elementary (tel. 2310 301 331).