Loading...

Institutional

Institutional

Όραμα και Αξίες

By

Ο βασικός μας σκοπός υπογραμμίζεται από τις ακόλουθες αξίες:

R-E-S-P-E-C-T

Respect - Σεβασμός. Σεβόμαστε ο ένας τον άλλον, το περιβάλλον και τους εαυτούς μας.

Excellence - Αριστεία. Είμαστε έτοιμοι να μάθουμε, να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, να δεσμευτούμε ενεργά, να μοιραστούμε ιδέες, να αναζητήσουμε υποστήριξη και να καλωσορίσουμε τη διόρθωση προκειμένου να διαπρέψουμε.

Support - Υποστήριξη. Συνεργαζόμαστε, στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο και δεσμευόμαστε για την ευημερία του άλλου.

Positivity - Θετικότητα. Επιδεικνύουμε ανθεκτικότητα όταν αντιμετωπίζουμε προκλήσεις και προσπαθούμε να εμπνέουμε και να αναδεικνύουμε τον καλύτερο εαυτό μας.

Equity - Ισότητα. Τιμούμε και σεβόμαστε τις μοναδικές ιδιότητες του κάθε ατόμου στη σχολική μας κοινότητα, πιστεύουμε στην ισότιμη πρόσβαση και τη συμμετοχή και διασφαλίζουμε ότι όλα τα μέλη της κοινότητάς μας υποστηρίζονται.

Collaboration - Συνεργασία. Συνεργαζόμαστε με την ακαδημαϊκή μας κοινότητα, τις οικογένειες και τους συμμαθητές μας. Χτίζουμε και διατηρούμε γνήσιες και αυθεντικές σχέσεις.

Tolerance - Ανοχή. Σεβόμαστε την ατομικότητα κάθε ατόμου και εκτιμούμε τη διαφορετικότητα- προωθούμε μια κουλτούρα που επιτρέπει σε όλους να ανθίσουν μέσω του αμοιβαίου σεβασμού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Προσωπικό

By

Οι μαθητές διδάσκονται από εξειδικευμένους επαγγελματίες με διδακτική εμπειρία σε διάφορες χώρες, γεγονός που αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα για την παγκόσμια μόρφωση των μαθητών μας. Οι ομάδες των μαθητών μας είναι μικρές με τάξεις έως 10 ατόμων. Το προσωπικό μας παρέχει ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον μάθησης και επιδιώκει την αριστεία στη διδασκαλία και τη μάθηση.

Δάσκαλοι

Η Τίνα Αναστασοπούλου είναι μια δίγλωσση καθηγήτρια ESL, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Νιου Τζέρσεϊ των ΗΠΑ. Ολοκλήρωσε το πτυχίο της στα Οικονομικά στο Penn State University, ενώ παράλληλα εργαζόταν ως βοηθός διδασκαλίας σε σχολείο ελληνικής γλώσσας. Μετά την αποφοίτησή της, το 2011, μετακόμισε στην Ελλάδα, απέκτησε την ελληνική άδεια διδασκαλίας και άρχισε να διδάσκει Αγγλικά σε ξενόγλωσσο σχολείο. Η Τίνα επιθυμούσε να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις στον τομέα της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας, γι' αυτό και εγγράφηκε στο πρόγραμμα MA in TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) του Deree College, από το οποίο αποφοίτησε το 2018, αποκτώντας μεταπτυχιακό δίπλωμα καθώς και το επίπεδο 5 CertTESOL. Τα τελευταία 13 χρόνια διδάσκει αγγλικά σε μαθητές όλων των ηλικιών, από νεαρούς μαθητές έως ενήλικες, τόσο δια ζώσης όσο και διαδικτυακά, ενώ έχει επίσης εργαστεί ως προφορική εξετάστρια για το EuroPalso. Προσπαθεί πάντα να δημιουργεί ένα ενδιαφέρον, ενδιαφέρον και υποστηρικτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσα από το οποίο όλοι οι μαθητές μπορούν πραγματικά να αναπτύξουν πλήρως τις δυνατότητές τους και να γίνουν άπταιστοι φορείς της αγγλικής γλώσσας.

Η Ειρήνη Αρβανιτίδου είναι καθηγήτρια ESL που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησε από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2022. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών της σπουδών, η αγάπη της για τη διδασκαλία την παρακίνησε να εργαστεί ως καθηγήτρια ESL σε τρία κέντρα ξένων γλωσσών στη Θεσσαλονίκη και στο Πειραματικό Σχολείο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, η περιέργειά της για τη λειτουργικότητα άλλων εκπαιδευτικών συστημάτων ανά τον κόσμο, την παρακίνησε να γίνει φοιτήτρια Erasmus στο Πανεπιστήμιο του Canterbury (CCCU) στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου και εργάστηκε σε βρετανικό νηπιαγωγείο στο Broadstairs, το 2021. Συνέχισε και ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση Erasmus ως καθηγήτρια ESL σε Ισπανούς εφήβους και ενήλικες σε κέντρο ξένων γλωσσών στη Σεβίλλη, στην Ισπανία, το 2022, λαμβάνοντας επίσης το πιστοποιητικό TEFL (Teaching English as a Foreign Language). Έχει επίσης λάβει βραβείο Ευρωπαϊκής Υποτροφίας Αριστείας για το μεταπτυχιακό της στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο Trinity College του Δουβλίνου το 2023. Έγινε μέλος της ομάδας του Ανατόλια το 2018 ως βοηθός καθηγητή και τελικά ως καθηγήτρια στο Bridge & Bilingual και στο Link Program. Η Ειρήνη λατρεύει τα ταξίδια και όραμά της είναι να βοηθήσει τους μαθητές της να ταξιδέψουν μαζί της στον όμορφο κόσμο της αγγλικής γλώσσας.

Η Ελένη Γιαλαμά αποφοίτησε από τη Σχολή Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με πτυχίο στην Κλασική Αρχαιολογία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, έλαβε υποτροφία Erasmus και παρακολούθησε μαθήματα Νεότερης Ευρωπαϊκής Ιστορίας και Ιστορίας της Μεσαιωνικής Αγγλίας στο Πανεπιστήμιο του Lancaster. Το 2003 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της δίπλωμα ειδίκευσης στην αττική κεραμική της κλασικής περιόδου. Την ίδια περίπου εποχή αποφάσισε ότι η αρχαιολογία δεν ήταν η κλίση της και ότι η αγάπη της για την αγγλική γλώσσα και τη λογοτεχνία ήταν πολύ ισχυρότερη από το ενδιαφέρον της για τις αρχαιότητες. Έτσι, έδωσε εξετάσεις για την εισαγωγή της στη Σχολή Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ολοκλήρωσε το δεύτερο πτυχίο της και λίγα χρόνια αργότερα το δεύτερο μεταπτυχιακό της με θέμα την έννοια του "Άλλου/Άλλης" στη σύγχρονη αμερικανική κοινωνία. Υπήρξε μέλος του διδακτικού προσωπικού του Αριστοτέλειου Κολλεγίου για τέσσερα χρόνια και δίδαξε στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο. Από το 2015 διδάσκει στο Κολλέγιο Ανατόλια σε διάφορα επίπεδα (ΙΒ, Γυμνάσιο, Λύκειο), ενώ τα τελευταία 6 χρόνια είναι εξετάστρια στις εξετάσεις του MSU. Λατρεύει το διάβασμα και μιλάει γαλλικά και ισπανικά.

Η Lucy Gindi, που κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη, είναι μια αφοσιωμένη δασκάλα. Απέκτησε πτυχίο Αγγλικής Μεθοδολογίας από το Βρετανικό Συμβούλιο και συνέχισε τις σπουδές της στο Cloisters College στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ενώ εργαζόταν σε ιδιωτικά φροντιστήρια αγγλικής γλώσσας, συνέχισε την εκπαίδευσή της και έλαβε το δίπλωμα του Πανεπιστημίου Cambridge για καθηγητές αγγλικής γλώσσας στο εξωτερικό (DOTE RSA). Για σχεδόν 30 χρόνια, έχει διατελέσει προφορική εξετάστρια για διάφορες εξεταστικές επιτροπές, κυρίως του Cambridge, ενώ παράλληλα καλλιεργεί ένα ευχάριστο, φιλόξενο και δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον στις τάξεις της. Προσαρμόζει ή δημιουργεί υλικό ανάλογα με τις ανάγκες και τις ικανότητες των μαθητών της. Η αφοσίωσή της επεκτείνεται και πέρα από την τάξη, καθώς έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα διδασκαλίας αγγλικών σε παιδιά στα πομακοχώρια της Ξάνθης στη Θράκη.

Ο Φίλιπ Γουίλκοξ γεννήθηκε στο Πανόραμα της Ελλάδας. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές το 2016 στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, πραγματοποίησε 6 μήνες πρακτικής άσκησης, διδάσκοντας στην Ελληνογαλλική Σχολή "Καλαμάρι". Κατά την περίοδο 2018-2020, παρακολούθησε και αποφοίτησε από το Κοινό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διερμηνεία και Μετάφραση Συνεδρίων" στο alma mater του. Με την πρόθεση να ενισχύσει το ενδιαφέρον του για τη διδασκαλία, απέκτησε την πιστοποίηση CELTA το 2021, διδάσκοντας μαθήματα όλων των επιπέδων. Εργάζεται ως καθηγητής από το 2014, κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα, δουλεύοντας με μικρές ομάδες και σε ιδιωτικές τάξεις σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Με μητρική γλώσσα τα αγγλικά και τα ελληνικά και άπταιστα γαλλικά, ο Φίλιππος ενδιαφέρεται βαθιά για τις γλώσσες, τη γλωσσολογία, την εκπαιδευτική μεθοδολογία και τις αναδυόμενες τεχνολογίες όσον αφορά την εφαρμογή τους στην τάξη. Στον ελεύθερο χρόνο του, τα χόμπι του περιλαμβάνουν τη φωτογραφία, τους περιπάτους στη φύση και τη μάθηση της ιστορίας.

Η Κατερίνα Δαράι είναι δίγλωσση καθηγήτρια ESL που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καμπέρα της Αυστραλίας. Αποφοίτησε από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2020. Μετά την αποφοίτησή της έχει εργαστεί ως καθηγήτρια ESL σε Κέντρα Αγγλικής Γλώσσας, διεθνείς θερινές κατασκηνώσεις και ιδιωτικά δημοτικά σχολεία. Έχει επίσης εργαστεί ως εξεταστής προφορικού λόγου για αμερικανικές και βρετανικές εξετάσεις πιστοποιητικών (Michigan State University, Cambridge, ESB). Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως καθηγήτρια ESL στο Bridge Bilingual English Program και ως αναπληρώτρια καθηγήτρια Αγγλικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο του Κολλεγίου Ανατόλια. Λατρεύει τις γάτες, την ανάγνωση βιβλίων Harry Potter και τη λογοτεχνία, αν και δηλώνει ότι τίποτα δεν συγκρίνεται με την αγάπη που τρέφει για τα παιδιά.

Η Πωλίνα Λίμπου γεννήθηκε στη Νότια Αφρική και ολοκλήρωσε την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευσή της στην Mpumalanga πριν μετακομίσει στην Ελλάδα. Έχει ένα υπόβαθρο στην ερμηνεία και έχει λάβει πιστοποιήσεις στο λόγο και το δράμα από τη διεθνή εξεταστική επιτροπή του Trinity College. Ήταν η αριστούχος της χρονιάς της και αποφοίτησε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, λαμβάνοντας πτυχίο στην Αγγλική Γλώσσα και Λογοτεχνία. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην αγγλική λογοτεχνία και τον πολιτισμό.  Είναι εξετάστρια προφορικού λόγου για τις εξετάσεις του MSU και έχει εργαστεί ως καθηγήτρια αγγλικών σε τάξεις γυμνασίου και λυκείου, εκτός από τη δουλειά της με μικρότερους μαθητές.

Η Μαρούλα Μπενετάτος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια. Έχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Διεθνείς Επιχειρήσεις) από το Πανεπιστήμιο του Σαν Φρανσίσκο. Ζει στη Θεσσαλονίκη από το 1994, είναι παντρεμένη και έχει δύο κόρες.  Διδάσκει αγγλικά από το 1995, αφού απέκτησε την ελληνική άδεια διδασκαλίας. Ανακάλυψε από νωρίς την αγάπη της για τη διδασκαλία όταν άρχισε να διδάσκει μικρούς μαθητές. Η Μαρούλα συνεχίζει να απολαμβάνει τη διδασκαλία και χαίρεται να βλέπει τους μαθητές της να ενθουσιάζονται όταν μαθαίνουν κάτι καινούργιο. Δεν έχει μόνο εμπειρία στη διδασκαλία νεαρών μαθητών, αλλά έχει διδάξει ένα ευρύ φάσμα ηλικιών- από παιδιά 3 ετών έως ενήλικες μαθητές. Έχει εργαστεί σε πολλά σχολεία και ήταν εξεταστής ESOL για αρκετά χρόνια. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση, είτε πρόκειται για μαθητές, είτε για συναδέλφους, είτε για την ίδια τη ζωή.

Η Βασιλική Παπαδοπούλου γεννήθηκε στο Κονέκτικατ των Ηνωμένων Πολιτειών. Ερχόμενη στην Ελλάδα σε ηλικία 11 ετών, αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες καθώς η μητρική της γλώσσα ήταν τα αγγλικά. Αποφασισμένη να μάθει την ελληνική γλώσσα, προέκυψε το πάθος της για τη διδασκαλία. Έχοντας σπουδάσει στο New York College, ολοκλήρωσε το BA (Hons) στην Αγγλική Γλώσσα και τη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας. Στη συνέχεια ξεκίνησε να διδάσκει σε πολλά διαφορετικά σχολεία ξένων γλωσσών για διαφορετικές ηλικίες και εργάστηκε επίσης στο Χαμόγελο του Παιδιού και σε θερινές κατασκηνώσεις ως καθηγήτρια ξένων γλωσσών. Έγινε μέλος της ομάδας του Ανατόλια το 2017 ως βοηθός και στη συνέχεια ως καθηγήτρια στο πρόγραμμα Br/Bil/Link. Είναι επίσης προφορική εξετάστρια για τις εξετάσεις του MSU. Η αγάπη και το πάθος της για τη διδασκαλία τη βοήθησαν να γίνει μια από τις νεότερες δασκάλες στην ομάδα της και ελπίζει ότι θα έχει πολλά ακόμη μπροστά της, αφού η διδασκαλία είναι αυτό που αγαπάει να κάνει.

Η Αφροδίτη Πελοπίδα ήρθε στην Ελλάδα από το Τορόντο σε ηλικία 16 ετών. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία & Γλωσσολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ενώ πέρασε ένα εξάμηνο στη Δανία στο πλαίσιο προγράμματος ανταλλαγής. Γρήγορα αποφάσισε να γίνει δασκάλα, καθώς ήταν αυτό που πάντα ονειρευόταν να κάνει. Από το 2006 έως το 2012 δίδαξε σε σχολείο αγγλικής γλώσσας, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με διάφορες άλλες εργασίες μερικής απασχόλησης. Η Αφροδίτη είναι επίσης προφορική εξετάστρια για τις εξετάσεις του MSU από το 2012. Το καλοκαίρι του 2017 ολοκλήρωσε ένα πρόγραμμα διδασκαλίας της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας (TEFL) στο Λονδίνο, μαζί με ένα άλλο πρόγραμμα για τη διδασκαλία μικρών παιδιών. Ξεκίνησε να διδάσκει Αγγλικά στο πρόγραμμα Bridge, Bilingual & Link το 2011 και απολαμβάνει κάθε στιγμή της μέχρι σήμερα! Είχε τη χαρά να διδάξει αγγλικά σε παιδιά στα πομακοχώρια κοντά στην Ξάνθη για τρία συνεχόμενα καλοκαίρια. Πιστεύει ότι όλοι οι μαθητές είναι ικανοί να μάθουν και οι δάσκαλοι απλώς τους καθοδηγούν ώστε να το ανακαλύψουν αυτό μέσα τους. Η μάθηση μπορεί να είναι διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα, αρκεί να υπάρχει μια σπίθα περιέργειας!

Ο Γιώργος Πιτσέλης είναι Ελληνοκαναδός, γεννημένος και μεγαλωμένος στο Μόντρεαλ-Κεμπέκ. Κατέχει πτυχίο BA στη Γερμανική Φιλολογία, με δευτερεύουσα κατεύθυνση τις Επιχειρηματικές Σπουδές, από το Πανεπιστήμιο Concordia. Η μητρική του γλώσσα ειναι τα αγγλικά και τα ελληνικά, με πάνω από 20 χρόνια διδακτικής εμπειρίας. Ο Γιώργος μιλάει επίσης άπταιστα γαλλικά και έχει πολύ καλή γνώση της γερμανικής γλώσσας. Ξεκίνησε να διδάσκει Αγγλικά ως ξένη γλώσσα σε άτομα όλων των ηλικιών το 2000, σε διάφορα κέντρα εκμάθησης ξένων γλωσσών, καθώς και ως ελεύθερος επαγγελματίας. Στο 2008, ο Γιώργος ήταν ένας από τους πρώτους καθηγητές που εφάρμοσε το e-learning, την εξ αποστάσεως μάθηση στον εκπαιδευτικό τομέα στην Ελλάδα. Με τη χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων και πλατφόρμες, δίδαξε Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς (ESP), σε συνεργασία με Master- D και τις εκδόσεις Burlington Books Publishing. Επιπλέον, ο Γιώργος κατείχε τη θέση του επικεφαλής ξένων γλωσσών για 5 χρόνια στο Master-D, ένα κέντρο ανεξάρτητης μάθησης. Ενδιαφερόμενος περαιτέρω για την επαγγελματική του ανάπτυξη, απέκτησε το CELTA (Πιστοποιητικό για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε ενήλικες) το 2018. Είναι επίσης προφορικός εξεταστής για τις εξετάσεις MSU CELC-CELP. Τέλος, το 2019, βοήθησε στη διοργάνωση του συντονισμό και τη διδασκαλία της πρώτης αγγλόφωνης έκδοσης του Summer on the Farm-Day Camp στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης.

Η Θεώνη Ροϊλίδου έχει μητρική γλώσσα την αγγλική, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μέριλαντ των ΗΠΑ. Η Θεσσαλονίκη είναι το σπίτι της τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, όπου έχει χτίσει μια ζωή με τον σύζυγό της και τα επτά παιδιά της. Έχει καλλιεργήσει μια επιτυχημένη καριέρα ως καθηγήτρια αγγλικών σε δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα για πάνω από μια δεκαετία, εργαζόμενη κυρίως σε ιδιωτικά ιδρύματα. Πήρε το πτυχίο της στην εκπαίδευση από το Hood College στο Frederick,Maryland, και στη συνέχεια το πτυχίο της στην Αγγλική Φιλολογία από το Deree College στην Αθήνα. Το πάθος της Θεώνης για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως Δεύτερης Γλώσσας (ESL) διαφαίνεται στα μαθήματα που κάνει στην τάξη. Δημιουργεί ένα δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον, όπου οι μικροί μαθητές της αισθάνονται ότι μπορούν να πειραματιστούν με τις νεοαποκτηθείσες αγγλικές δεξιότητές τους και να αποδεχτούν τα λάθη ως μέρος της μαθησιακής διαδικασίας. Η μεγαλύτερη ευχαρίστηση της Theoni ως δασκάλα προέρχεται από το να βλέπει τη χαρά να ανθίζει στα πρόσωπα των μαθητών της καθώς κατανοούν νέες έννοιες και εκφράζονται με αυτοπεποίθηση στα αγγλικά.

Η Θεανώ Τίτελ είναι μια ενθουσιώδης εκπαιδευτικός που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. Κατέχει πτυχίο στην Αγγλική Γλώσσα και Λογοτεχνία μαζί με πιστοποιητικό TEFL/TESOL. Με πάνω από μια δεκαετία διδακτικής εμπειρίας τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, πιστεύει ότι οι ευτυχισμένοι νέοι μπορούν εύκολα να γίνουν ευτυχισμένοι μαθητές. Στον ελεύθερο χρόνο της, μπορείτε να τη βρείτε να διαβάζει βιβλία ή να απολαμβάνει μεγάλες βόλτες στη φύση.

Η Georgia Farfara είναι Ελληνοαμερικανίδα, γεννημένη και μεγαλωμένη στη Φιλαδέλφεια της Πενσυλβάνια. Κατέχει πτυχίο στη Γαλλική Φιλολογία, με δευτερεύουσα κατεύθυνση τις επιχειρήσεις, από το Πανεπιστήμιο Saint Joseph's. Λατρεύει τα παιδιά και ήξερε από νεαρή ηλικία ότι η διδασκαλία ήταν το πάθος της. Ξεκίνησε να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικών σε φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Saint Joseph's. Μετακόμισε στη Θεσσαλονίκη το 2000, απέκτησε την άδεια διδασκαλίας ελληνικών και άρχισε να διδάσκει αγγλικά σε κέντρο ξένων γλωσσών. Στη συνέχεια συνέχισε να διδάσκει αγγλικά σε διάφορα ιδιωτικά σχολεία σε παιδιά όλων των ηλικιών. Με περαιτέρω ενδιαφέρον για την επαγγελματική της εξέλιξη, το 2019 έδωσε πανελλήνιες εξετάσεις και εισήχθη στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ολοκλήρωσε το πτυχίο της τον Απρίλιο του 2024. Το 2023 εντάχθηκε στην ομάδα του Ανατόλια ως καθηγήτρια στο πρόγραμμα Bridge/Bilingual/Link.

Η Βίκυ Χαραλαμποπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Τορόντο του Καναδά, όπου είχε την πρώτη της διδακτική εμπειρία σε ηλικία 15 ετών, εργαζόμενη ως βοηθός στο Saturday School του Toronto Board of Education. Σπούδασε σε πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα εργάστηκε ως καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας σε κέντρα ξένων γλωσσών. Για λίγα χρόνια ακολούθησε ένα από τα χόμπι της και εργάστηκε στη βιομηχανία του θεάματος. Τώρα επέστρεψε στη διδασκαλία μικρών μαθητών και είναι μέλος της ομάδας Bridge/Bilingual/Link του Anatolia εδώ και τέσσερα χρόνια. Με τον μοναδικό της τρόπο καταφέρνει να συνδυάζει την εκπαίδευση, την ψυχαγωγία, τη μουσική και το jois de vivre για πραγματικά εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Η Μάρθα Χατζοπούλου γεννήθηκε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας και ήρθε στην Ελλάδα το 1984, όπου άρχισε να διδάσκει Αγγλικά ως ξένη γλώσσα μερικά χρόνια αργότερα, με αποτέλεσμα να διδάσκει περίπου τριάντα χρόνια Αγγλικά σε όλα τα επίπεδα. Είναι επίσης εξετάστρια προφορικών εξετάσεων για τα Michigan, EDI, ESB, TIE, Palso και MSU. Έχει εργαστεί σε διάφορα σχολεία αγγλικής γλώσσας και σε θερινές κατασκηνώσεις, συμπεριλαμβανομένης της κατασκήνωσης Rainbow Camp.  Η αγάπη της για τα παιδιά την οδήγησε να παρακολουθήσει προγράμματα μαθημάτων Παιδοψυχολογίας, Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Διδασκαλίας Δυσλεξικών Μαθητών και ένα μάθημα TEFL ελπίζοντας να κατανοήσει καλύτερα και να προσφέρει ένα υγιές περιβάλλον διδασκαλίας για τους μαθητές της.  Φιλόδοξη και σκληρά εργαζόμενη προσπαθεί πάντα να δίνει τον καλύτερο εαυτό της.  Προσφέρθηκε εθελοντικά κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Κόσοβο με τα Ηνωμένα Έθνη βοηθώντας τους πρόσφυγες και σήμερα είναι εθελόντρια σε διάφορες ομάδες διάσωσης. Η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης για τους νέους μαθητές παραμένει προτεραιότητά της.

Βοηθός Διδασκαλίας

Η Μαρία - Ειρήνη Μπουκουβάλα γεννήθηκε στην Ελλάδα. Σε ηλικία 14 ετών μετακόμισε στην Ιταλία όπου φοίτησε σε Ευρωπαϊκό Σχολείο και έλαβε πολύγλωσση εκπαίδευση σε ένα πολυπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον. Κατέχει πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Το 2022 ολοκλήρωσε τη διδακτική της πρακτική στο Δημοτικό Σχολείο Ανατόλια και βραβεύτηκε για την καλύτερη διδακτική πρακτική του 2022 από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τους τομείς της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, της πολυγλωσσικής/ δίγλωσσης εκπαίδευσης και της ενσωμάτωσης της λογοτεχνίας και των τεχνών στην εμπειρία της γλωσσικής διδασκαλίας. Μιλάει γερμανικά και ιταλικά.

Διοικητική Βοηθός

Η Μυρτώ Κουσέρα είναι κάτοχος πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και MBA στη Διοίκηση από το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης. Από το 2005 εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει διάφορα πιστοποιητικά επιχειρηματικότητας, ενώ έχει επίσης σπουδάσει την τέχνη της χρήσης αργύρου, χρυσού, μικρογλυπτικής και κεραμικής, τα οποία εφαρμόζει στις πρωτότυπες δημιουργίες της. Όταν δεν βρίσκεται στο Ανατόλια, βρίσκεται στο εργαστήριό της εφαρμόζοντας την τέχνη της. Κατέχει επίσης πιστοποιητικό υποτιτλισμού και έκανε τους υπότιτλους για ένα βίντεο TED. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και αυτή είναι μια αξία που καθοδηγεί τη δουλειά και τη ζωή της. Αυτή είναι η έβδομη χρονιά της στο πρόγραμμα Anatolia Bridge/Bilingual/Link και ανυπομονεί για πολλά χρόνια ακόμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στόχοι του Προγράμματος

By

Στο Bridge Bilingual στόχος μας είναι:

  • Να αναπτύξουμε τις δεξιότητες, τις γνώσεις και την αντίληψη των μαθητών στην αγγλική γλώσσα όσο το δυνατόν πληρέστερα.
  • Να παρέχουμε ένα ασφαλές, σταθερό μαθησιακό περιβάλλον στο οποίο η κοινότητα του Bridge Bilingual δείχνει σεβασμό για τις ανάγκες και τις πεποιθήσεις των άλλων.
  • Να διατηρήσουμε και να αναπτύξουμε την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση των μαθητών.
  • Να εμβαθύνουν οι μαθητές στην αγγλική γλώσσα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μήνυμα της Διευθύντριας

By

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Με μεγάλη μου χαρά καλωσορίζω θερμά όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους καθώς ξεκινάμε μια νέα ακαδημαϊκή χρονιά.

Το Bridge Bilingual είναι ένα ακμάζον πρόγραμμα με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη κάθε παιδιού. Χρησιμοποιούμε καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που βασίζονται σε θεματικές ενότητες, οι οποίες αποσκοπούν στο να προκαλέσουν το ενδιαφέρον και να διεγείρουν την περιέργεια.

Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε οι μαθητές και οι μαθήτριες μας αισθάνονται αυτοπεποίθηση και συμμετέχουν ενεργά στη μάθησή τους. Αναγνωρίζουμε ότι ένα παιδί που δεν αισθάνεται κάποια ιδιαίτερη σύνδεση με την εκπαιδευτική του κοινότητα δεν είναι σε θέση να ξεκλειδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του. Το πρόγραμμά μας χαρακτηρίζεται από 6 βασικές αξίες - τον σεβασμό του ενός προς τον άλλον, την προσπάθεια για αριστεία, τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος, τη θετική προοπτική, την εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης με σεβασμό των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του άλλου, την εκμάθηση της συνεργασίας ώστε να πετύχουμε καλύτερα πράγματα μαζί και να αναπτύξουμε μεγαλύτερη ανεκτικότητα - τις οποίες περιμένουμε να υιοθετούν ανά πάσα στιγμή όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας.

Το Bridge Bilingual αποτελεί ένα εξαιρετικό μέρος για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας να μάθουν, να αναπτυχθούν και να ευδοκιμήσουν. Απώτερος μας στόχος είναι να διασφαλίσουμε ότι κάθε παιδί θα έχει την ευκαιρία να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό σε ένα ενθαρρυντικό και υποστηρικτικό μαθησιακό περιβάλλον.

Θερμούς χαιρετισμούς,

Έλενα Αποστολίδου
Διευθύντρια Προγραμμάτων Bridge & Bilingual

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα Προγράμματά μας

By

Τα προγράμματα Bridge & Bilingual του Κολλεγίου Ανατόλια παρέχουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στα Αγγλικά ως Δεύτερη Γλώσσα (ESL) χρησιμοποιώντας ενιαίο και ολοκληρωμένο περιεχόμενο σχεδιασμένο να προάγει την αυτοπεποίθηση και την επάρκεια των μαθητών σε όλους τους τομείς της αγγλικής γλώσσας.

Οι μαθητές διδάσκονται αποκλειστικά τις δεξιότητες της αγγλικής γλώσσας (ομιλία, ακρόαση, ανάγνωση και γραφή) σε ένα αμιγώς αγγλικό περιβάλλον και ενθαρρύνονται να εργάζονται σε ζεύγη και ομάδες, αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα σε αυθεντικό περιεχόμενο.

Αναπτύσσουμε μια καλύτερη αντίληψη του κόσμου μέσα από ένα ολοκληρωμένο και ισορροπημένο πρόγραμμα σπουδών που υπερβαίνει τα αυστηρά ακαδημαϊκά όρια. Αυτό καλλιεργεί μια ατμόσφαιρα όπου κάθε μαθητής μπορεί να ανακαλύψει τις μοναδικές του ικανότητες και να εκτιμήσει τις ιδέες και τις συνεισφορές των άλλων.

Πρόγραμμα Bridge

Ένα καινοτόμο πρόγραμμα αγγλικών για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-15 ετών. Δίνεται έμφαση όχι μόνο στις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών αλλά και στην κοινωνική, συναισθηματική και δημιουργική τους ανάπτυξη.

Πρόγραμμα Bilingual

Αυτό το ιδιαίτερο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών που εκτίθενται στην αγγλική γλώσσα σε καθημερινή βάση εκτός της τάξης. Καλλιεργεί δίγλωσσα ή εν δυνάμει δίγλωσσα παιδιά να μιλούν, να διαβάζουν και να γράφουν στα Αγγλικά χρησιμοποιώντας μια ολιστική προσέγγιση βασισμένη στην εμπειρία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρόγραμμα Σπουδών

By
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ