Χοροχρώμα από τη Δ^27 τάξη
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Τετάρτης δημοτικού είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μία πρωτότυπη δραστηριότητα. Τα παιδιά μέσω της κίνησης έμαθαν τα βασικά και συμπληρωματικά χρώματα και τη σχέση μεταξύ τους. Χωρισμένα σε ομάδες, κατάφεραν να βιώσουν την αίσθηση της αρμονικής κίνησης του σώματος και να συγχρονιστούν μεταξύ τους. Στη συνέχεια, τους παρουσιάστηκε μία ιστορία, η οποία αποτυπώθηκε με χρώματα πάνω σε χαρτί. Τέλος, τα παιδιά κινητοποιήθηκαν για να δημιουργήσουν το δικό τους έργο.
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της «εκπόνησης έργου» (μέθοδος project) με θέμα το περιβάλλον. Στόχοι μας ήταν η ανάπτυξη της αισθητηριακής επίγνωσης (sensory awareness) των μαθητών/τριών μέσω της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, η συνεργασία και η έκφραση της ευαισθησίας των παιδιών για το περιβάλλον.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη χορογράφο Μαρία Καραπαναγιώτη και το ζωγράφο Γιάννη Τρούκη που έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά να βιώσουν τη μέθοδο του «χοροχρώματος».