Επιμόρφωση καθηγητών του Anatolia Elementary School σε συνεργασία με το Perimeter Institute του Καναδά
Στο πλαίσιο των καθιερωμένων επιμορφώσεων που υλοποιεί κάθε χρόνο το Κολλέγιο Ανατόλια για το εκπαιδευτικό προσωπικό του, φέτος πραγματοποιήθηκε συνεργασία με το κορυφαίο Perimeter Institute for Theoretical Physics. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως 7 Σεπτεμβρίου 2022, στη Βιβλιοθήκη Bissell του ACT.
Το Perimeter Institute είναι ένα ανεξάρτητο ερευνητικό κέντρο πρωτοπόρο στη Θεμελιώδη Θεωρητική Φυσική που λειτουργεί από το 1999 στο Waterloo του Οντάριο του Καναδά, και ιδρύθηκε από τον Καναδό επιχειρηματία ελληνικής καταγωγής Μάικ Λαζαρίδη. Αποστολή του είναι να προωθήσει την κατανόηση για το σύμπαν στο πιο θεμελιώδες επίπεδο, υποκινώντας τις ανακαλύψεις που θα μπορούσαν να μεταμορφώσουν το μέλλον μας. Μέσω του προγράμματος Perimeter Outreach το Perimeter Institute εκπαιδεύει επίσης την επόμενη γενιά καθηγητών Φυσικής μέσω καινοτόμων προγραμμάτων, και μοιράζεται τον ενθουσιασμό και το θαύμα της επιστήμης με μαθητές, εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό.
Στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου, 65 εκπαιδευτικοί του Anatolia Elementary School και του Pinewood Elementary School είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα 12-ωρο εκπαιδευτικό σεμινάριο με στόχο την εφαρμογή πρακτικών που προωθούν τη προσέγγιση STEM μέσα στην τάξη. Ακολούθησαν, στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου, καθηγητές του Anatolia High School, του IB Diploma Programme, του Pinewood και του ΑCT, οι οποίοι εξερεύνησαν την προσέγγιση STEM σε συγκεκριμένα επιστημονικά θέματα.
Τις πρωτότυπες δραστηριότητες παρουσίασαν οι Dave Fish και Olga Michalopoulos, καθηγητές Φυσικής και μέλη του διδακτικού προσωπικού Perimeter Institute.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο σε συνεργασία με το Perimeter Institute διοργανώθηκε από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Αριστείας, Center of Educational Excellence (CEE), του Κολλεγίου Ανατόλια που έχει ως στόχο να προσφέρει υψηλού επιπέδου επιμορφώσεις στο διδακτικό προσωπικό όλων των βαθμίδων του Κολλεγίου Ανατόλια, καθώς και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.