Digitizing Creativity: Η τέχνη και η επιστήμη του digital marketing
Η ημερίδα «Digitizing Creativity: Η τέχνη και η επιστήμη του digital marketing» φέρνει στη Θεσσαλονίκη τέσσερις κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και επικοινωνίας από τις ΗΠΑ και την Ελλάδα, οι οποίοι θα παρουσιάσουν στο κοινό τις πιο δημιουργικές και σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον. Η εκδήλωση, που είναι ανοιχτή για το κοινό πραγματοποιείται τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου, στις 6 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο The Met, και πρόκειται για την πρώτη που διοργανώνει το Κέντρο διά Βίου Μάθησης (Life Long Learning Center) του ACT, του τμήματος πτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών του Κολλεγίου Ανατόλια.
Ομιλητές είναι οι Fred Senn και Rocky Novak από τη διαφημιστική εταιρία Fallon, στις ΗΠΑ, η Μαριάννα Λάππου από τη DDB Tribal Worldwide Athens, ο Γιώργος Λευιτικός από τη MullenLowe Athens, και ο Πέτρος Λυτρίβης της BGM OMD Greece οι οποίοι θα δείξουν τις καλύτερες πρακτικές για την "ψηφιοποίηση" της δημιουργικότητας και τον τρόπο δημιουργίας «μεγάλων ιδεών» στο ψηφιακό περιβάλλον. Οι ομιλίες θα πραγματοποιηθούν στα ελληνικά και τα αγγλικά. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων είναι απαραίτητη η κράτηση θέσης στο https://www.act.edu/digitizing-creativity
Master Class on Digitizing Creativity με τον Rocky Novak της Fallon και τον Πέτρο Λυτρίβη της BGM OMD North
Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018, 17:00- 21:00, ACT – American College of Thessaloniki
Με την ευκαιρία της εκδήλωσης, την Τρίτη 9 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί Master Class στο ACT από τις 17:00 έως τις 21:00. Το Master Class θα παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τη διαδικασία της δημιουργικής σκέψης σε ένα πρωτότυπο brainstorming session με τον Rocky Novak, και στη συνέχεια ο Πέτρος Λυτρίβης, Digital Director στη BGM OMD Greece, θα παρουσιάσει με απλά βήματα τα στάδια δημιουργίας μίας επιτυχημένης programmatic διαφημιστικής καμπάνιας στην πλατφόρμα του DoubleClick Bid Manager. Το workshop απευθύνεται σε περιορισμένο αριθμό ατόμων. Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στην ιστοσελίδα https://www.act.edu/digitizing-creativity-masterclass
ή στο Τμήμα Admissions του ACT, τηλ. 2310 398 239 (κ. Ρούλα Λεμπετλή)
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Οι ομιλητές
Ο Fred Senn, ίδρυσε το 1981 με τον Pat Fallon τη διαφημιστική εταιρία Fallon, που εξελίχθηκε σε μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρίες στον κόσμο όχι μόνο για το εκλεκτό της πελατολόγιο, αλλά και για τις εμπνευσμένες της καμπάνιες που έχουν κερδίσει βραβεία όπως το Grand Prix των Καννών. Για τη συμπλήρωση των 25 ετών από την ίδρυση της Fallon οι δυο συνιδρυτές εξέδωσαν το «Juicing the Orange», ένα βιβλίο ορόσημο για τον κόσμο της διαφήμισης το οποίο πραγματεύεται την εφαρμοσμένη δημιουργικότητα ως παράγοντα επίλυσης επιχειρηματικών προβλημάτων.
Ο Rocky Novak, ως Managing Director της Fallon, προέρχεται από τους χώρους των media strategy, digital και social marketing, και έχει συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της εταιρίας σε επίπεδο δομών και δημιουργικής έκφρασης. Έχοντας στο βιογραφικό του ένα μεγάλο εύρος συνεργασιών, από αλυσίδες fast food μέχρι πολυτελή αυτοκίνητα, ο Rocky Novak πιστεύει ότι δεν υπάρχει καλύτερη εποχή από τη σημερινή για να είσαι marketer. Η παρουσίασή του έχει τίτλο «Big Ideas, Small Budgets».
Η Μαριάννα Λάππου, Account Director, της DDB Tribal Worldwide Athens, θα μιλήσει για τα brands ως «εκδότες», τον ρόλο δηλαδή που έχουν αναλάβει τα τελευταία χρόνια στην παραγωγή και έκδοση περιεχομένου που διανέμεται μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας. Η ομιλήτρια έχει διαχειριστεί μεγάλες και βραβευμένες καμπάνιες για ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες, ιδρύματα και οργανισμούς, στην DDB Tribal World Athens και προηγουμένως στην Ogilvy Worldwide Athens.
Ο Γιώργος Λευιτικός, Chief Integration Officer της MullenLowe Athens, έχει μία 18χρονη εμπειρία στην ολοκληρωμένη επικοινωνία στην οποία χρησιμοποιεί τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα νέα μέσα. Στη MullenLowe Athens δημιούργησε το τμήμα Ψηφιακής Επικοινωνίας και έχει αναλάβει τη στρατηγική ανάπτυξη των 360 campaigns στον ψηφιακό χώρο, επιτυγχάνοντας την επέκταση της διαφημιστικής σε μία περίοδο συρρίκνωσης της αγοράς εξαιτίας της κρίσης.
Ο Πέτρος Λυτρίβης, Digital Director, BGM OMD Greece, είναι επικεφαλής του programmatic services της BMG OMD με στόχο τη μεγιστοποίηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων σε εταιρίες Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG) και Ενέργειας. Στο παρελθόν εργάστηκε στη “Cubik-S” ως Digital Account Manager μεγάλων εταιριών. Είναι συνιδρυτής του ελληνικού lifestyle portal galsnguys.gr μέσω του οποίου ειδικεύθηκε στην ανάλυση της online επιχειρηματικότητας και την προώθηση digital startups με χαμηλό ή περιορισμένο budget.