Loading...
Digitizing Creativity: Εναρκτήρια εκδήλωση του Κέντρου διά Βίου Μάθησης του ACT

Digitizing Creativity: Εναρκτήρια εκδήλωση του Κέντρου διά Βίου Μάθησης του ACT

Η ημερίδα «Digitizing Creativity: Η τέχνη και η επιστήμη του digital marketing» έφερε στη Θεσσαλονίκη πέντε κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και επικοινωνίας από τις ΗΠΑ και την Ελλάδα, οι οποίοι παρουσίασαν στο κοινό τις πιο δημιουργικές και σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον. Η εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο The Met, και ήταν η εναρκτήρια του Κέντρου διά Βίου Μάθησης (Lifelong Learning Center) του ACT – American College of Thessaloniki, του τμήματος πτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών του Κολλεγίου Ανατόλια. Το κεντρικό θέμα των ομιλιών ήταν η προώθηση μεγάλων ιδεών με μικρό budget.

Το πολυπληθές κοινό καλωσόρισε ο Πρόεδρος του Κολλεγίου, Δρ Πάνος Βλάχος, που με την ευκαιρία αναφέρθηκε στους στόχους του Κέντρου «να αναδειχθεί σε σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο άνθρωπο που καθημερινά καλείται να ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί στις συνεχόμενες τεχνολογικές και βιομηχανικές εξελίξεις και αλλαγές, προσφέροντας του τα κατάλληλα εφόδια για την επιβίωσή του». Προλογίζοντας τους καλεσμένους ομιλητές, η Δρ Σεβαστή Κεσαπίδου, Αναπληρώτρια Κοσμήτορας Ακαδημαϊκών Υποθέσεων του ACT και Διευθύντρια του Κέντρου διά Βίου Μάθησης, τόνισε πώς o στόχος του Κέντρου διά Βίου Μάθησης συνάδει απόλυτα με τους στόχους και τα ιδανικά του Κολλεγίου Ανατόλια. Ως προς τη συγκεκριμένη εκδήλωση ανέφερε πώς ανοίγει νέους δρόμους σκέψεις στη διαφήμιση και την ψηφιακή δημιουργικότητα στην Ελλάδα. Το Digital Marketing πρόγραμμα που θα ξεκινήσει στο Κέντρο διά Βίου Μάθησης του ACT έχει την υποστήριξη της αμερικανικής βραβευμένης διεθνώς εταιρίας Fallon.

digitizing creativity 02

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο Fred Senn, ιδρυτικό μέλος της εταιρείας Fallon και ο Rocky Novak, Managing Director της Fallon, που στην κοινή τους παρουσίαση μοιράστηκαν γνώσεις και εμπειρίες από την πολυετή τους εμπειρία. «Σημασία δεν έχει ποια είναι η πιο ακριβή καμπάνια, αλλά εκείνη που θα αποδειχθεί εξυπνότερη. Οφείλουμε να μην δημιουργούμε απλώς καμπάνιες, αλλά ουσιαστικούς δεσμούς ανάμεσα στους ανθρώπους και τα brands, κάτι που μπορεί να συμβεί αν κατανοήσουμε ότι αντιλαμβανόμαστε και αντιδρούμε απέναντι στα brands όπως στους ανθρώπους» υποστήριξαν οι δύο διαφημιστές και συμβούλεψαν τους νέους διαφημιστές να βάζουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο της διαφημιστικής τους επικοινωνίας τους, να αλληλεπιδρούν μαζί του με συναίσθημα και να αφήσουν την τεχνολογία να κάνει τα υπόλοιπα. Και όσον αφορά στη συνταγή της επιτυχίας είπαν ότι «δεν πρέπει πάντα να είσαι ειδικός, αρκεί να είσαι περίεργος» και ότι πρέπει να στοχεύει σε μεγάλες ιδέες και όχι σε μεγάλα budget.

Ο Γιώργος Λευιτικός, Chief Integration Officer της MullenLowe Athens, μίλησε για την ανάγκη ευελιξίας στις σύγχρονες συνθήκες της αγοράς, που μπορεί να επιτευχθεί με την αξιοποίηση των νέων ταλέντων στον χώρο και τη δημιουργία ομάδων που θα προσαρμόζουν τις ιδέες τους ανάλογα με το κοινό και το μέσο επικοινωνίας. Παράγοντας επιτυχίας είναι η αξιοποίηση όλων των διαφημιστικών μέσων, παραδοσιακών και ψηφιακών, η πρωτοτυπία και η αποφυγή των στερεότυπων.

Η Μαριάννα Λάππου, Account Director, της DDB Tribal Worldwide Athens μίλησε για τα brands ως «εκδότες» περιεχομένου, περιέγραψε την εποχή μας ως «μία μετάβαση από το interruption marketing στο permission marketing», και επεσήμανε ότι σε μια εποχή που κατακλύζεται από ερεθίσματα, δεν αρκεί «απλά να τραβήξεις την προσοχή του κοινού αλλά να την κρατήσεις. Βασικό όπλο είναι το σωστό περιεχόμενο το οποίο θα λειτουργήσει ως διαμεσολαβητής για να χτιστεί ένας διάλογος με το κοινό, που χρειάζεται όμως εμπιστοσύνη, χρόνο και συνοχή».

Τέλος, ο Πέτρος Λυτρίβης, Digital Director της BGM OMD Greece, ανέφερε την έλλειψη των νέων ταλέντων (που προτιμούν τον χώρο της τεχνολογίας και όχι της διαφήμισης), τις αδιαφανείς διαδικασίες στις διαφημιστικές τακτικές, την έμφαση στην τιμολόγηση των υπηρεσιών και όχι στην αξία του διαφημιστικού μηνύματος, ως τα προβλήματα του σύγχρονου marketing. Ο κ. Λυτρίβης παρουσίασε στο κοινό το programmatic marketing, που θεωρείται ό,τι πιο σύγχρονο στην ψηφιακή διαφήμιση, με αξιοποίηση δεδομένων και αυτοματοποιημένες τεχνικές στόχευσης του κοινό μέσω διαδικτυακών πλατφορμών σε real time.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία των Helen Ηλέκτρη Lindsay και Dan Lindsay, και την υποστήριξη της Aegean Airlines και του ξενοδοχείου “The Met”.

digitizing creativity 03

Share

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.