Ο μαθητής του IBDP Λυσίμαχος Μαυρίδης στον ρόλο του Γενικού Γραμματέα στο 13ο ACMUN
Ο μαθητής του IBDP Λυσίμαχος Μαυρίδης στον ρόλο του Γενικού Γραμματέα στο 13ο ACMUN Το 13ο Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών του Κολλεγίου Ανατόλια (ACMUN) που αρχίζει την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου είναι η αφορμή να γνωρίσουμε τον Λυσίμαχο Μαυρίδη: τον αριστούχο, υπότροφο μαθητή του ΙΒ που έχει αναλάβει τον υψηλότερο ρόλο της διοργάνωσης, αυτόν του Γενικού Γραμματέα. Το όνομά του σημαίνει «αυτός που επιλύει μάχες» και ο ίδιος, δηλώνει, ότι θέλει να το τιμήσει – αυτές τις ημέρες με την ιδιότητα του Γενικού Γραμματέα του 13ου Anatolia College Model United Nations (Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών Κολλεγίου Ανατόλια). Ο Λυσίμαχος Μαυρίδης μετρά ήδη αρκετές συμμετοχές σε MUN στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και έχει αποκτήσει ένα εντυπωσιακό, για την ηλικία του, εύρος και βάθος γνώσεων στην Ιστορία, τη Γεωπολιτική, το Δίκαιο, και τις Πολιτικές Επιστήμες: ένα σημαντικό «οπλοστάσιο» για την ειρηνική επίλυση διαφορών. Αυτή είναι μόνο μία πτυχή του αριστούχου υπότροφου μαθητή του ΙΒ του Κολλεγίου Ανατόλια. Τον περασμένο Δεκέμβριο ο Λυσίμαχος έγινε δεκτός με πλήρη υποτροφία σε ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, το University of Chicago με τη διαδικασία του Early Decision. Το άψογο ακαδημαϊκό σκορ στο πρώτο εξάμηνο (42/42), οι εξωσχολικές του δραστηριότητες, οι ηγετικές του ικανότητες και η δυνατότητά του να συνθέτει αντίθετες απόψεις επισφράγισαν το «διαβατήριο» του για τις ΗΠΑ. Υπότροφος και αριστούχος μαθητής από την Α΄ Γυμνασίου, ο Λυσίμαχος μεγάλωσε σε ένα κλίμα με καλώς εννοούμενο ανταγωνισμό και ισχυρή άμιλλα. Παράλληλα, έδινε το παρών σε πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες – που συμπεριλάμβαναν duet acting, debate, συμμετοχή σε MUN στη Χάγη, τη Ρώμη, και την Κωνσταντινούπολη. Πέρυσι κέρδισε υποτροφία του Ιδρύματος Konrad-Adenauer για να παρακολουθήσει στο Οlympia Summer Academy το καλοκαιρινό πρόγραμμα μεταπτυχιακού επιπέδου με θέμα «Conflict and Political Violence» ενώ το 2015 επιλέχθηκε για να παρακολουθήσει με υποτροφία το Camp Rising Sun, ένα διεθνούς φήμης πρόγραμμα ηγεσίας με μαθητές από όλον τον κόσμο που πραγματοποιείται στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Το μπάσο είναι μεγάλη του αγάπη. Εμφανίζεται, μάλιστα, ζωντανά με το συγκρότημα Black Swans, αγαπά ιδιαίτερα το θέατρο – πέρυσι τον είδαμε στην παράσταση Spamalot του Drama Club του Κολλεγίου – όπως και το μπάσκετ. Η συνεισφορά του ήταν καθοριστική για τη σχολική πρωτοβουλία #24Project, με την οποία συγκεντρώθηκαν 350 μπάλες που δόθηκαν σε καταυλισμούς προσφύγων, ορφανοτροφεία, και άλλα ιδρύματα, και συντόνισε για ένα χρόνο μαζί με τη συμμαθήτριά του στο ΙΒ, την Κωνσταντίνα Μπολουά, το New Generation Sustainable World Club. Αγαπημένα του μέρη είναι οι βιβλιοθήκες του Κολλεγίου. «Διαβάζω πολύ, τόσο λογοτεχνία όσο και Ιστορία. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που είχα ως μαθητής τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσω τις βιβλιοθήκες του σχολείου για τις ακαδημαϊκές μου εργασίες. Και χαίρομαι πολύ γιατί διαπιστώνω ότι με την εφαρμογή του Middle Years Program στο Γυμνάσιο τα παιδιά εξοικειώθηκαν με την ακαδημαϊκή έρευνα και αυτό φάνηκε από τις εργασίες που υπέβαλλαν για να συμμετάσχουν στο ACMUN». Ο Λυσίμαχος ανήκει στην τρίτη γενιά Anatolian. Είναι εγγονός και παιδί αποφοίτων και αναγνωρίζει τη συνεισφορά όλων στο παζλ της προσωπικότητάς του. Η μητέρα του, εξαιρετική θεατρολόγος, τού μετάγγισε το πάθος για τις τέχνες και τις ανθρωπιστικές σπουδές. Ο πατέρας του, επιστήμονας με διεθνή καριέρα στο εξωτερικό στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τον μύησε στη γοητεία των Μαθηματικών και των Θετικών Επιστημών. «Το σχολείο μου, το Κολλέγιο Ανατόλια, μου εμπιστεύτηκε μια πλήρη υποτροφία και μου πρόσφερε ανεκτίμητες ευκαιρίες για να διευρύνω τους ορίζοντές μου τόσο στο πλαίσιο του σχολείου όσο και στο εξωτερικό. Οι καθηγητές και οι δάσκαλοι μου με βοήθησαν να ωριμάσω όχι μόνο ως μαθητής αλλά και ως άνθρωπος. Και οι φίλοι μου ήταν δίπλα μου και στα εύκολα και στα δύσκολα και διαμόρφωσαν, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, αυτό που είμαι σήμερα» σημειώνει ο Λυσίμαχος. «Αν είχα να δώσω μία συμβουλή σε κάποιο μαθητή που τώρα ξεκινάει τη διαδρομή του στο Ανατόλια, θα τον προέτρεπα να αξιοποιήσει από νωρίς τις δυνατότητες που δίνονται από το σχολείο για εκπαιδευτικά ταξίδια στο εξωτερικό μέσα από τα κλαμπ, αλλά και κυρίως το US College Counseling Office». |