Loading...
Menu
Τεχνολογίας έργα. Οι μαθητές του Γυμνασίου παρουσιάζουν…

Τεχνολογίας έργα. Οι μαθητές του Γυμνασίου παρουσιάζουν…

Τα έργα ενός πολύ ενδιαφέροντος μαθήματος, της Τεχνολογίας, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά σε μία ανοιχτή έκθεση στην οποία συμμετείχαν οι μαθητές και των τριών τάξεων του 1ου και 2ου Γυμνασίου του Κολλεγίου Ανατόλια.

Η 1 η Έκθεση Τεχνολογίας πραγματοποιήθηκε από τις 20 έως τις 22 Μάϊου στο Ingle Hall που μετατράπηκε για τρεις μέρες σε ένα πεδίο παρουσίασης ευφάνταστων και υλοποιήσιμων ιδεών – και αν μη τι άλλο τα παιδιά έδειξαν ότι είχαν αστείρευτη φαντασία που κατάφεραν μέσα από τους κανόνες και την «πειθαρχία» του μαθήματος να τη διοχετεύσουν σε project που μπορεί να ζήλευαν και πολλοί ενήλικες: ένα γεωτρύπανο σε τρίποδο που μιμούταν πλήρως τη λειτουργία πραγματικού, θερμοσίφωνας σε μέγεθος μπουκαλιού, φορητό αναψυκτήριο και αυτόματος πωλητής σοκολατοειδών, ένα χρηματοκιβώτιο από ανακυκλώσιμα υλικά, μία μικρογραφία ενός μαγνητικού τομογράφου, ένα ψυγείο - τραπεζάκι από λάστιχα αυτοκινήτου, και μία εντυπωσιακή σειρά φωτιστικών, αεροπλάνα, υποβρύχια, αυτοκινητάκια όλα από ανακυκλωσιμα υλικά, ήταν ορισμένα μόνο από τα έργα που παρουσίασαν οι μαθητές στους γονείς και φίλους τους.

Την έκθεση επιμελήθηκε η Λία Χατζηνάσιου καθηγήτρια του μαθήματος της Τεχνολογίας και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου του σχολείου, Μηχανολόγος Μηχανικός του Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακό στην Ενέργεια από το UCL (University College of London)– London’s Global University.

333333

Όπως όλα τα μαθήματα, η διδασκαλία της Τεχνολογίας έχει σχεδιαστεί στο Κολλέγιο Ανατόλια σύμφωνα με το πλαίσιο του Middle Years Program (MYP) με απώτερο σκοπό να διδάξει στους μαθητές να εφαρμόζουν τον κύκλο σχεδιασμού (Design cycle) οι αρχές του οποίου χρησιμοποιούνται στον σύγχρονο και πραγματικό σχεδιασμό οποιουδήποτε αντικειμένου, έργου, παραγωγικής διαδικασίας παγκοσμίως αλλά και σε οποιαδήποτε διαδικασία απαιτεί κάτι ανάλογο στην καθημερινότητα μας.

Ανάλογα με την τάξη διαφοροποιούνται και οι στόχοι της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ξεκινά από το problem solving – το πρόβλημα και την επίλυσή του – για να εμπλουτιστεί στην συνέχεια με την κατανόηση εννοιών όπως είναι το αγαθό, το σύστημα παραγωγής, το κέρδος, η έρευνα, ο πειραματισμός, η αντιμετώπιση της αποτυχίας και τέλος η επιτυχής ολοκλήρωση.

Μέσα από αυτήν τη διαδικασία οι 610 μαθητές του Γυμνασίου του Κολλεγίου Ανατόλια με την καθοδήγηση της καθηγήτριας τους άγγιξαν τον «σκληρό πυρήνα» των αποκαλούμενων soft skills , των μη τεχνικών δεξιοτήτων που θεωρούνται τα πιο σημαντικά εφόδια για τους αυριανούς πολίτες: η αναλυτική και η κριτική σκέψη, η προσωπική έκφραση και δημιουργικότητα, η ικανότητα να μοιράζονται τις ιδέες τους με τους άλλους, να λαμβάνουν αλλά και να δίνουν ανατροφοδότηση για τη δουλειά τους, να χρησιμοποιούν τη γνώση που προκύπτει από την προσωπική τους αξιολόγηση, την ετεροαξιολόγηση και συνεργασία, με στόχο την ακαδημαϊκή τους βελτίωση και την καλλιέργεια της κρίσης τους. Και επίσης τη hands on εμπειρία, καθώς οι μαθητές για πρώτη φορά χρησιμοποίησαν τα χέρια τους για να κατασκευάσουν ένα λειτουργικό αντικείμενο.

Τους ευχαριστούμε για αυτήν την ωραία εμπειρία.

 

1η Έκθεση Τεχνολογίας Γυμνασίου

Share

Ακαδημαϊκές συνεργασίες
international_ib cern masthead
Πιστοποιήσεις
masthead

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.