- Αρχική
- /
- High School
- /
- Σχετικά
- /
- Σχετικά με το Anatolia High School
Σχετικά με το Anatolia High School
Η ιστορία μας
Από την ίδρυσή του το 1886 στη Μερζιφούντα της Μικράς Ασίας, το Κολλέγιο Ανατόλια έγινε συνώνυμο με την ποιοτική εκπαίδευση.
Έργο του Charles Tracy, ενός ιεραποστόλου από την Αμερική, το σχολείο λειτούργησε για πολλά χρόνια ως κολλέγιο και μεγάλωσε τόσο που στις εγκαταστάσεις του περιλάμβανε περισσότερα από 40 κτίρια, ανάμεσά τους νοσοκομείο, τη μοναδική για την εποχή σχολή κωφαλάλων της οθωμανικής αυτοκρατορίας, ορφανοτροφείο, ακόμη και το δικό του τυπογραφείο, μύλο, καθώς και ένα μουσείο.
Με τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922, όμως, αναγκάστηκε και αυτό να γίνει πρόσφυγας και μετεγκαταστάθηκε στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά το 1924. Το Ανατόλια είναι ένα σχολείο που έμαθε μέσα από πολέμους και κακουχίες να ξεπερνά τις δυσκολίες, να διατηρεί τις αξίες του και να χαράσσει τη δική του πορεία προς τα μπρος, χωρίς να χάσει ποτέ την αίγλη του, αλλά ούτε και την αρχική αποστολή του: να προσφέρει ποιοτική εκπαίδευση σε μαθητές και μαθήτριες της Ελλάδας και του κόσμου.
Σήμερα, το Κολλέγιο Ανατόλια αποτελεί ένα μη-κερδοσκοπικό ίδρυμα, μία ολοκληρωμένη ακαδημαϊκή κοινότητα που εξυπηρετεί και τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από τα προνήπια έως και τις μεταπτυχιακές σπουδές.
Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 1200 μαθητές και μαθήτριες περνούν τις πόρτες του Γυμνασίου και του Λυκείου του Anatolia High School για να φοιτήσουν σε ένα πραγματικά μοναδικό σχολείο με ιστορία στην εκπαίδευση και την ακαδημαϊκή αριστεία.
Η αποστολή, το όραμα και οι θεμελιώδεις αξίες μας
Η αποστολή μας
Στόχος μας είναι να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας τη φιλοδοξία – αλλά και να τους δώσουμε όλα τα απαραίτητα εφόδια - να γίνουν πολίτες του κόσμου, υπεύθυνοι και με αρχές, που αναζητούν με ενεργό τρόπο, κριτική σκέψη και ανοιχτό πνεύμα τη γνώση σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.
Το όραμά μας
να εδραιώσουμε το Ανατόλια ως την πρώτη επιλογή για κάθε ικανό μαθητή και μαθήτρια ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας, ως ένα σχολείο-πρότυπο στον τομέα της διαρκούς ανάπτυξης και εφαρμογής νέων εκπαιδευτικών πρακτικών, που προσφέρει πολύτιμα εφόδια και αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη μελλοντική τους επιτυχία στην ακαδημαϊκή, επαγγελματική και προσωπική τους ζωή.
Οι θεμελιώδεις αξίες μας
Πάγια επιδίωξή μας είναι:
• Η ακαδημαϊκή αριστεία
…το άνοιγμα των πνευματικών οριζόντων των μαθητών/ -τριων σε όλο το φάσμα των γνωστικών πεδίων με γνώμονα την επιδίωξη ακαδημαϊκής αριστείας και την παράλληλη διανοητική, σωματική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
• Η καλλιέργεια κριτικής σκέψης
… η παροχή των εργαλείων και της κατάλληλης υποστήριξης ώστε να οδηγηθούν σταδιακά οι μαθητές/ - τριες, μέσα από την ανοιχτή έρευνα, στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την προαγωγή του αναστοχασμού και του διαλόγου. Απώτερος στόχος είναι η ουσιαστική κατανόηση και αφομοίωση της γνώσης. , καθώς και η ενθάρρυνση των μαθητών για τη σταδιακή ενσωμάτωση αυτών των αρχών στη μελλοντική τους ακαδημαϊκή πορεία, ώστε να αναλαμβάνουν οι ίδιοι την ευθύνη της ανάπτυξης των γνώσεών του.
• Η πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας
… η παροχή πλήθους ευκαιριών στους μαθητές να αναπτύξουν τις κλίσεις τους μέσα από ένα εντατικό πρόγραμμα εξωσχολικών δραστηριοτήτων, ατομικών και ομαδικών, που εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και προάγουν την ολόπλευρη ανάπτυξή της προσωπικότητας των μαθητών/-τριων.
• Ο σεβασμός και η υπευθυνότητα
… η προετοιμασία των μαθητών ώστε να γίνουν σωστοί δημοκρατικοί πολίτες, με πνεύμα ελευθερίας και ατομικής υπευθυνότητας ώστε να αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους και υψηλό αίσθημα σεβασμού της αξιοπρέπειας και των δικαιωμάτων των άλλων, και η εμφύσηση του αισθήματος υποχρέωσης προς το κοινωνικό σύνολο και την ανθρωπότητα.
• Η διαπολιτισμική συνείδηση και ευαισθησία
... να δώσουμε στους μαθητές μας τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τη διεθνή κοινότητα, εντός και εκτός του σχολικού περιβάλλοντος, ώστε, σε συνδυασμό με το εντατικό και καινοτόμο πρόγραμμα εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας, της κυρίαρχης γλώσσας της παγκόσμιας επικοινωνίας, να συνειδητοποιήσουν ότι βρίσκονται σε σχέση αλληλεξάρτησης με τους άλλους ανθρώπους και με τον κόσμο στον οποίο ζουν.