Συμμετοχή στο Interactive Marketing Conference IMC24 για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο Marketing και την Επικοινωνία
Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στο Marketing ήταν το θέμα του συνεδρίου IMC24 (Interactive Marketing Conference) που διοργανώθηκε στις 5 Μαρτίου 2024, στο Ωδείο Αθηνών από το ΙΑΒ (Interactive Advertising Bureau) Hellas.
Με άξονα τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνει ένα από τα “πιο συναρπαστικά εργαλεία” που είχε ποτέ στα χέρια του ο άνθρωπος, το φετινό IMC έδωσε βάση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και πως αυτή μπορεί να ενισχύσει τα αποτελέσματα του marketing και της επικοινωνίας.
Το συνέδριο φιλοξένησε περισσότερους από 500 συμμετέχοντες με προσκεκλημένους ομιλητές και ομιλήτριες από την Ευρώπη και την Αμερική, και κάλυψε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες, περιλαμβάνοντας εκτενείς συζητήσεις και παρουσιάσεις σχετικά με την ουσία της Τεχνητής Νοημοσύνης, την εφαρμογή της στη διαφήμιση, τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες, καθώς και τις μελλοντικές προοπτικές της στον τομέα της επικοινωνίας γενικότερα.
Ανάμεσα στους ομιλητές και τις ομιλήτριες που ανέλυσαν τη θέση των ελληνικών brands απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν και ο Θοδωρής Παπανέστορος, Executive Director of Institutional Marketing & PK-12 Enrollment του Κολλεγίου Ανατόλια, ο οποίος αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους το Κολλέγιο Ανατόλια στοχεύει στη μεγιστοποίηση της επικοινωνίας με τα ενδιαφερόμενα κοινά του και μέσω ειδικά διαμορφωμένων και εξατομικευμένων διαφημίσεων που οδηγούν σε επίσης ειδικά διαμορφωμένα και εξατομικευμένα landing pages στις ιστοσελίδες του Κολλεγίου.